SPIŻ @RNI@
GR@AZI
- obrazek
 
***
 
-
GR@ŻYNA
***

czwartek, 19 stycznia 2012

ZIMOWY POWRÓT CHYBA JUŻ NA DOBRE





Witam pięknie wszystkich moich KOCHANYCH BLOGOWICZÓW i za razem bardzo przepraszam za tak długie milczenie.Tak tak długie ,bo trwało ono prawie półtora roku. Wiele się wydarzyło w tym czasie.
Były chwile smutne i wesołe, jak bywa w życiu.W tym czasie tak jak sobie postanowiłam pracowałam nad HTML / wyniki będzie widać na blogu./Jestem dumna z siebie ,że po mimo wszystko tak dużo się nauczyłam.Teraz będę mogła spokojnie prowadzić blogi ,haftować i robić inne ciekawe rzeczy.
Bardzo tęskniłam za tym moim blogusiem i wielokrotnie w ukryciu odwiedzałam go ciesząc się ,że jednak mnie odwiedzacie.
Podjęłam też pewne postanowienia dotyczące pracy na blogu i sposobie prowadzenia.
Tak więc :
-nie będę nastawiać się tylko na tematy związane z rękodziełem , będę pisać wtedy kiedy mam ochotę i coś ciekawego do przedstawienia i przede wszystkim pozbawiam się wszelkich wyrzutów sumienia co do jakości ,ilości, itd
Będzie on całkowitym spontanem i tak trzymać........Uf jest mi znacznie lżej gdy już to wszystko wywaliłam z siebie. Tak więc Pani Grażyno do dzieła i nie lenić się.

Takim to sposobem uroczyście wznawiam swoją działalność.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz