SPIŻ @RNI@
GR@AZI
- obrazek
 
***
 
-
GR@ŻYNA
***

piątek, 2 lipca 2010

POCZĄTKI BLOGOWANIA






Ciężkie były dla mnie te ostrnie dni.....Nie dość,że zmagam się z kodami wzorami i innymi sprawami blogowymi to jeszcze rozmyślam nad rodzajem i przydatnością mojego bloga.
Długo się zastanawiałam i wymyśliłam. Będzie on o tym co tak bardzo lubię robić i co sprawia mi dużą satysfakcję..Przede wszystkim będzie to blog o hafcie krzyżykowym i gobelinowym a przy okazji podzielę się innymi moimi zainteresowaniami. Moje przygoda z haftem,szydełkiem i drutami rozpoczęła się już we wczesnym dzieciństwie.Póżniej doszło zainteresowanie szyciem,haftem gobelinowym ......Jest jeszcze wiele zagadnień które chciałabym poznać np ; decoupage,robienie biżuterii z koralików czy też haft wstążkowy czy makrama.
Moja chęć poznania innych dziedzin jest ogromna i ciągle pcha mnie do przodu ,że aż czasami gubię się w tym wszystkim.Bardzo więc proszę o dzielenie się ze mną swoimi spostrzeżeniami i uwagami co do mojej działalności






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz